KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Monday, August 2, 2010

~~Patut ke wirda tonyoh mulut dia dengan cili api??~~


Lalala…ntry ni ade sentence yang perlukan word of “Aku” ye..hope korang selesa..


ni entry khas buat sesiapa saja..terutamanya yang bajet bagus n lawa…yang bersalah tetap bersalah...ahaksss….


Wirda adalah seorg pompuan di mana wirda tahu peel pompuan..selalunya mulut pompuan mmg suka chot chet chot chet…bila chot cet yang baik..kira ok la..tapi jarang la wirda nak dgr n tgk klu pompuan kalau cot cet yang baik2 ni…kdg2 cakap ja lbih tapi tak tera mana pun..bajet bagus katakan…serupa ja..


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Wirda selalunya jumpa pompuan yang mlut jahat..yang mnjadi tnda tnya tu napa bila dah trkena batang hidung sndri, baru ko nak buat2 baik bila terkna dri sndri sekarang????ish..ish….hahhaha



MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Kalau nak dkatakan tak semua pompuan yang baik hati..kalau bab mulut jgn dok kata apa la…mana2 pun ada..kadang2 yang diam tu pura2 jer lbih..walhal tikam kat blakang..apa jnis ko ni erk??? (jap2 meh wirda nak fikirkan)..lalala..


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Oooo…itu namanya tak sdar dri…oleh itu sedar2kanlah dri tu…orang takkan kacau ko klu ko mmg baik hati la!!!!!ahaksss….


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


dgrlah cakap org tua2..jgnlah ko kacau hidup orang kalau ko taknak hidup ko kna kacau…sekarang ko trima la padahnya…itu nsib baik la org x buat lagi kat ko…klu ko kna nnti baru ko tahu lak nak menangis darah..hahaha



MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Tak tertanggung kot malu nnti..cuba fikir2kan..masa ko buat orang tu ade ko fikir tak tntg orang yang ko buat jahat tu????aku heran la..nasib baik lalink aku selalu nasihat..tapi tak puas ati gak la..dah la bersalah tapi bajet bagus..diam jer lah ko kalau ko mmg salah...YANG SALAH TETAP SALAH!!!!..mana ade org salah tetiba btul..ahaksss....dah tahu bersalah tu ko brusaha la utk dbri keampunan..bukan Allah saja ko kna minta ampun..sesama manusia pun ko wajib tau..bukannya dah buat taik kat orang..tinggal..bagi makan taik tu nnti baru tahu..hahaha…(msti ko akan jadi bgini)..ahaksss…


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Baru2 ni aku tgk ko macam insaf ja…cite pasal hadis2..alam kubur..dosa itu dosa ini..salah orang buat kat ko..tapi salah ko pada org macam ner erk?????ko pun bawalah amalan banyak sikit utk ke kubur gak..ahaksss


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Akhir kata, klu bab cerita tntg kbenaran…ok gak tu…kbenaran tntg apa yang ko dah buat..lalala…aku takde hal….leh buat..aku buat pos laju kat ______..hahahaha….lain kali suci2kanlah gak hati ko sblum ko sucikan hati org…ade otak guna tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tuhan tu Maha Berkuasa..Maha Adil.

Dia tunjukkan jugak saper diri kau sebenarnya!

suka hati aku la nak letak gambar apa pun, yg kau sibuk2 apasal?

ada aku pakai duit kau?

ada aku pakai laptop kau nak upload gmbr?

ada aku suruh kau susah2 upload itu gmbr?

jgn menyibuk dalam hidup aku!

aku tak perlukan kau pun!

aku ada apa yang kau takder, ok!
get out from my life!!

(kalaula aku dapat buat begitu)

dan suka hati aku nak tulis apa dalam bog aku..BLOG AKU!faham!!

aku harap kau baca ni walaupun kau tu buta hati!


BONGOK…..


tata…


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace



6 comments:

  1. hahahahahhaha!!!

    ReplyDelete
  2. hahahhaha...maleh cakap banyak2..hahha

    ReplyDelete
  3. terbaekkkk.....ado den kisah???hahahahha....

    ReplyDelete
  4. hahhaha...terbaaaeekkk dari ladang...ahaksss

    ReplyDelete
  5. waduh2...bertambah gawat kamu ni wirda...

    ReplyDelete
  6. iera..hahha...dsbbkn orang yang gawatkan aku..apa salahnya aku gawatkannya balik...????hidup ni kna adil..ahakssss

    ReplyDelete

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~