KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Tuesday, August 3, 2010

~~Bila mood membaca saya datang~~


Selamat malam semua…apa yang korang buat malam2 gni???tgk hotel mania erk???wirda nak tgk laila asyikin jap g..best ooo…


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


huhu..rasa macam pnat ja wirda malam ni..mggu ni jadual padat gak la..siang kat opis kje brtimbun..balik rumah malam kna study lak..huhuhu…pnat!!!!!!!!!!!


MySpaceMySpaceMySpace


khamis ni wirda ade exam..huhu..start pkul 9.30pg – 10.30pg..ari tu lalink tmankan wirda study..bila wirda pnat, wirda suh lak lalink baca n trangkan pada wirda..ahakss..tapi macam nak lingkup ja exam wirda ni..baca last min..itupun lpas balik dari pangkor..lalala..


MySpaceMySpaceMySpace


agak2 soklan susah tak???walaupun susah n last minit, wirda akan berusaha utk lulus..doakan wirda ye utk wirda brjaya dalam exam ni..AMIN..


MySpaceMySpaceMySpace


~Tebalnya buku nak baca..~~



~Banyaknya bab~



~Salah satu note yang wirda buat~





5 comments:

  1. akk blaja per??

    ReplyDelete
  2. aku dah ambik exam ni....ok jer syg, kalau ko paham setiap bab tu

    ReplyDelete
  3. mei omei: hahhaha...akak blajar mmbaca buku kmbali..ahaksss

    iera: hahah..macam aku nak baling dadu je ni..hehhe

    ReplyDelete
  4. jangan wei..leceh kalau kens repeat

    ReplyDelete
  5. erk?????nak kna buat sungguh2 ni..ahaksss..doakan aku ye..:)

    ReplyDelete

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~