KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Tuesday, July 20, 2010

~Cherish Of Us At Pangkor Island~


Wahhh..!!!!!!!!!selamat malam utk kawan2 semua!!!!


Selangkah demi selangkah, dan wirda tak tersedar bahawa begitu cepat masa berlalu. Hingga saat ini, wirda bagaikan tidak percaya, banyak yang telah wirda tinggalkan. Lebih-lebih lagi tentang kenangan. Mungkin sekarang wirda lebih memandang masa depan yang terbentang. Wirda pasti nanti, akan tiba suatu masa, bayangan silam menjelma. Saat itu, banyak detik yang akan wirda rindui.


17hb – 18hb July 2010...di sini kita bertemu kembali..mngenang yang lalu, yang baik jadikan teladan, dan yang nakal jadikan sempadan..ahaks...


Seperti yang korang sedia maklum, reunion gile GAH telah diadakan pada 17-18 Julai 2010 sempena 4 tahun pemergian kita dari alam baju IKM, bau ketiak. Tempat yang bertuah ialah di PULAU PANGKOR!


Pembayaran utk g reunion ni sebanyak RM180 utk yang dah kawen dan RM80 utk blom kawen..including pnginapan kat PURNAMA BEACH RESORT, tiket feri, makan BBQ, transport ke chalet..Berbaloi ke??



16 July 2010..


Xtually wirda balik dulu ke Kedah..jumpa mummy..sayang pun balik kg dulu..ptg jumaat baru wirda gerak dari kedah ke setiawan..wirda dah pun book hotel....bukan ape takut tak smpat sampai pagi sabtu tu..thats why la..tapi malam tu mmg enjoy dgn lalink..sempat bersiar2 dimalam hari di ngeri orang..ahaks…look up my pix…








17 July 2010


Slpas bfast , kami dah gerak ke lumut..fiera, pie n black dah call kami..tanya kami katner.. Kemudian selepas mem'parking' kereta(tidak termasuk bayaran RM180), kami lpak dulu kat jetty smntara tggu pkul 11..dapat lpak dgn ijai,pie n mat pit..ahaksss..bila dah clear,kami pun gerak la ke Pulau Pangkor.


Check in & Tidur!!!!!!


Bila dah lapar..mula la mncari makanan..haha..


Aktiviti bergumbira telah start sebelah petang pada jam 4-630pm. Kami telah melakukan aktiviti pantai. Ia pastinya FUN.FUN.FUN!!!! Wirda n lalink g jejalan kat pantai..BERPACARAN DI TEPI PANTAI..then kami g snorkling..mmg best..wirda taktahu brenang..risau gak la..tapi syang yang pgang wirda..takut wirda jatuh, katanya…alolo..sayangnya kat bini dia..trasa bahagianya..dunia ini ana yang punya..lalalala…


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Bila malam, kami ade DINNER..semestinya ada BARBEKU, barulah rancak makan.haha..muka masing2 dah jadi sengal sbb dah lapar..ahaksss…then kami ade surprise utk fiera..(nnti wirda update entry utk fiera) Keep in touch in all pix…ahaks…









18 July 2010

Pagi tu masing2 bangun lewat..hahaha..spatutnya ade bfast kat chalet tu tapi hampehh..semua nak kna sndri..makan bfast pagi ja pun..incharge la utk makan pagi..takkan nak kna ajar..so dsbbkan xde bfast pagi..terpaksa la wirda kuar makan..bfast dgn my lovely husband,kk,farouk,fiera n bob…mmg best lpak dgn diorg..mmg sengal la…kami g jejalan dulu..btapa rmantiknya sayang..I love u too…Layyyaaaannn….

Pukul 12.30tghr, kami check out..






Walau kita sudah jarang, ataupun tidak lagi bersua, wirda akan tetap mengingati setiap dari kalian yang pernah menyentuh hati ini, yang pernah melakar nama dalam lipatan sejarah hidup wirda, yang pernah mengajar wirda menjadi dewasa….


Wirda amat berharap sgt semoga, reunion kita ini akan berterusan hendaknya sehingga ke anak cucu..Insyallah..


erm…wirda simpan balik semua koleksi gambar ni. insyaAllah, kenangan yang ada pun akan disimpan rapi bersama gambar2 setiap insan yang pernah hadir dalam mencorak hidup wirda. Terima kasih!!






6 comments:

  1. hehehe!!!!mhl tu yg da kwen!!bpe org yg byar 180??

    ReplyDelete
  2. akak sorang la..tak tera mana pun..bfast pagi pun takda...akak pun rasa macam tak berbaloi..ahaks...

    ReplyDelete
  3. xpa la...janji blk blh jumpa blk yang lain2..next time buat meting dl pasal reunion...

    tq syg

    ReplyDelete
  4. hahaha..itulah..rasa macam tak berbaloi2..hahhah...kata sepakat mmbawa berkat..

    anyways, thanks to all n my dear being part of my life!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. adehhh..tk abes2x kor berdating ek..kekekek

    ReplyDelete
  6. hahah..always kna dating la..dalam hati ade taman..hahha

    ReplyDelete

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~