KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Tuesday, July 6, 2010

~"Wah...Cantiknya isteri aku"~




Hai guys…



Today posting is the part 2 of my reception wedding trilogy. Majlis persandingan wirda yang berlangsung pada 19 Jun 2010 & 20 Jun 2010..Alhamdullillah..segalanya berjalan dgn lancar..Majlis wirda ini disengajakan buat pada bulan 6 sempena ulang tahun perhubungan kami yang ke-6 dan ulang tahun wirda..Ahaks..Wirda bersyukur dgn rezeki yang telah diberikan pada kami berdua..Agak ramai juga tetamu yang datang Cuma wirda agak terkilan sebab wirda tak dapat layan membe2 yang datang…Huhuhu…



S.O.R.R.Y..!!!!



Wirda juga bgitu sedih sebab abang wirda tak dapat balik dari London pada ari bahagia wirda..Masih ingat kata2nya dan pesannya..”Adik, ni abang dah sponsor lembu sekor..so abang tak dapat balik la..Bila makan daging lembu ingat la abang kat sini..”..Huhuhu…pandang saja la daging lembu tu…Hehe..btw, thanks a lot to abang..



Adik sayang abang n Kak Yan serta adik rindu pada Aqil & Auni..Muahz!!!!!!!!!




"Wah…cantiknya isteri aku!" Itulah status laki wirda pada ari tu..tak berkelip matanya bila memandang wirda..dari mata jatuh ke hati..bertambah merah la pipi wirda.~~blushing~~ So much fun during majlis persandingan di rumah wirda dan my lalink..Lalink wirda mnjadi bgitu sporting ketika sesi outdoor pada sebelah petang..

Ucapan untuk kami berdua: (xde sape nak buat ucapan..so wirda buat sndri la..)

Untuk akhirnya, tahniah kepada pasangan pengantin yang shumell..MOHD NOOR & WIRDHAWATY.Selamat menjalani kehidupan berumahtangga buat kami berdua. Cepat-cepat dapat baby tau. Wirda, jangan garang sangat ngan Madnor ye,hahaha. (wish utk dr sndri)..

Mohon maaf buat seluruh ahli keluarga wirda n mertua sekiranya terdapat kata2 atau gurauan wirda dan teman-teman yang tidak menyenangkan hati. Terima kasih di atas layanan yang sempurna dan baik. Terima kasih juga pada sluruh kluarga wirda yang banyak tolong dan brtungkus lumus utk sempurnakannya..Sayang KamOOO semua...Tunggu album siap ye na, hehe.










No comments:

Post a Comment

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~