KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Wednesday, July 28, 2010

~Aku teringin la~


Selamat Tgahri semua!!!!!!!!

Apa yang korang makan tghri ni ye???Hujung2 bulan ni msti makan best2 kan..Hehehe...


Xtually ari ni ati wirda berbunga2..suka sgt2...sebab petang ni lalink dtg kat wirda walaupun jauh..kami nak berpeleseran bersama..jgn jles ye...ahaksss....


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Wirda tak brapa sihat skrg ni..badan asyik weak jer..banyak la prubahan kat diri wirda lpas kawen ni tapi kdg2 wirda ignore kan gak sakit tu..ari2 lalink risaukan wirda..terharu ooo bila kerisauannya mlebihi segalanya...ntah la..kat opis pun opismate ade gak tgur2..tapi wirda tak brani nak cakap apa lagi la..lalalala...


MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


Bila dah jadi tak sihat ni..wirda asyik teringin jer nak makan itu nak makan ini..Bila cite kat lalink..lalink tersenyum n dia akan brusaha utk dptkannya..Buat masa ni wirda teringin sgt nak makan lauk lmak cili api perut + rebung dan lauk lmak pucuk paku pakis..mmmm...mmg sedap gler!!!!!!!!!!!!!!!Nyum..nyum...




Nanti lalink nak masak utk wirda la..leh makn sama2 nnti..Baiknya ati lalink nak masak utk isteri ksayangan...Ahaksss...


Ade sape2 nak???



MySpaceMySpaceMySpaceMySpace


oklah..wirda nak sambung brangan lagi ni...nak amkan apa lagi erk..nak suh lalink blanja la plak..ahaksss


Tata.......



MySpaceMySpace



5 comments:

  1. baby????yesss...

    ReplyDelete
  2. hahaha...dah mula2 tingin2 lak....wahhhh...sejak2 kawin ni dah pandai romantik2 ek mat noor..hahaha..bgs2...nak kawin gak...hahahha..sapa mau kt aku??/wakakka

    ReplyDelete
  3. sely pun mau tawen gak!!!ekekekeke

    ReplyDelete
  4. sally: hahaha...bawa bersabar okey..tak sabar nak jadi aunty ni.ahakkssss...

    ecah: ahakssss....mmg la..sekrg ni klu nak makan apa jgn makan depan aku..aku pantang tgk..tringin ja...ntah sedap ke tak aku rasa macam sedap ja...kawen cepat2 ecah..kata nak besan dgn aku..hahhaha...

    ReplyDelete
  5. sally: ahakssss....dah ade org nak kira jalan jer la lpas ni..nak tggu apa lagi..tapi klu nak nikah pun jgn nak ambil tunang/laki org..hahahaha

    ReplyDelete

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~