KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Tuesday, March 8, 2011

XYAH KO NAK RIAK SANGAT LA!!!!



Assalammualaikum..

Ari ni dah 9hb Mac 2011..sekejap jer masa berlalu kan..dah masuk bulan 3..start minggu ni gak, dah mula budak2 cuti sekolah..urrrmm…best btui budak2 sekolah…sekolah 2 3 bulan jer..dapat cuti..hehehe..

Dah msuk cuti sekolah ni..ramai lak yang akan buat kenduri..wirda pun tak terlepas..banyak gak undangan perkahwinan yang wirda dapat..cuma taktahu samada masa mngizinkan ke x utk hadir..kalau xde pape halangan, wirda n lalink akan sampai ye..

Sebagai seorang orang yang dah kawin dan sbagai tetamu dlm bnyak majlis, wirda ade gak pandangan tersendiri.. walaupun dah lama wirda tak update blog ni tapi dalam diam2 gak , sbnrnya wirda bnyak mnulis dalam notes fon blackbery wirda..xkira la mnulis skadar suka2 atau apa tapi ntry kali ni wirda nak mnulis utk mnyedarkan..





ari ni bila wirda buka fb..selalunya wirda tak kisah sgt apa yg berlaku tapi tetiba ari ni wirda tertarik dgn 1 page fb ni..selalunya wirda lebih suka mndiamkan dri dan tgk saja apa yang trjadi. Tapi bila dah trover sgt ni..sakit mata wei..

oh yaa!!!!! Ade org tnya, adakah dia mgganggu idop wirda??? 

Of course arrr..!!!!Bongokssss arrrr ko ni..xkan itu pun aku nak cakap..ko takleh nak pk ka??mnyemakkan mata yang memandang je..aku rasa bukan aku sorang tapi ramai lagi kot tapi x terkata ja..

aduhai..mau taknya..bila buka fb jer, fb aku tu pnuh jer dgn cite ko..pnin wei..aku tahu klu ye pun ko nak kawen dah..xyah la ko nak bising2..aduh..smua org akan lalu pngalaman macam ko gak tp xdelah over sgt..canang sana canang sini..aku faham prasaan best ko tu bila ko dapat kawen tapi aku nasihatkan ko la agar ko ni berhati2..zaman skrg ni macam2 leh jadi..2 3 ari sblom nak kawen pun leh x jadi..bukan setakat 2 3 ari..min pun leh jadi gak..kalau ko jahat dgn org..ko akan trima balasan..kalau ko baik, baik lah juga ko akan terima..ko blom lagi akad nikah..tapi bagai nak rak dalam fb..buatlah tak jadi la..apa ko nak ckp???malu sapa yg tanggung??? kompom la ko kan?? xkan aku lak???hahha..

so takyah la ko nak propaganda lebih..aku pun naik rimas tgk ko..blom pape lagi, dah sorak..aduh!!!! silalah hargai usaha aku ni..bukan suma orang yang ade masa utk ikut perkembangan ko ni..orang ngutuk ko kat blakang ade la..so meh la aku tegur ko scara umum-umum..x perlu kot utk aku jadi perfect untuk mnyeru ko ke arah yang benar..

Kasihan.

No comments:

Post a Comment

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~