KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Tuesday, November 23, 2010

~~Romantika Di Bawah Cahaya Bulan~~


Assalammualaikum…

Wahhh…ari nie jari jemari wirda yang cantik ni ligat di keyboard utk update blog kesayangan wirda ni..hehe..ok2..wirda mulakan dulu dgn bismillah…

Alhamdullillah…genap 6 bulan kami mndrikan rmhtgga..khidupan kami berdua nan berubah dari masa ke semasa..segala komitmen ditumpukan spnuhnya pada masa depan kami berdua…alhamdullillah..wirda sentiasa brsyukur dgn keredhaanNya..

Wirda bgitu terharu dgn keromantikanya..ahaksss…peerrghhh!!!terasa diri wirda dibuai mimpi..segalanya bila lalink mmberi kjutan sambil nyanyikan lagu baik2 sayang..aduh!!!!wirda mnjadi cair seperti cekelat cadbury...hehe..



Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
'kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku



Wirda sentiasa doakan agar kami sentiasa tabah dalam hadapi liku2 alam rmhtgga..semakin ari  semakin sabar..banyak kata2 pedoman n kata nasihat dari kawan2 wirda  n family wirda..mereka sntiasa mnjadi tulang blakang berdiri di wirda..thanks to all…kami adalah KAWAN BAIK..kami adalah KEKASIH..kami adalah TUNANGAN ORG..dan smestinya kami juga adalah SUAMI ISTERI..

~~Alhamdullillah…BarakaAllah Lakuma Wabaraka~~~


No comments:

Post a Comment

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~