KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!

KEHADIRN BB M TELAH LGKPKAN SGLNYA..LIVE LIFE TO FULLEST.I'M BEING A MUMMY!!
MY NAME IS NUR MARISSA WIRDANIA BT MOHD NOOR!!! WELCOME TO MY MUMMY BLOG!!

~~BE MY FRIENDS~~

Sunday, October 31, 2010

~~Abang Kekanda Ayang Adinda~~

Alllooowww…ape cer smua???huh..baru ari ni wirda baru dapat update blog..no need to talk more and more la..hehe..

xtually, ari ni hati wirda berbunga2 sbb lalink bagi lagu ni kat wirda..mmg best..mulanya wirda dgr macam tu jer dalam radio tapi lpas lalink bagi n lirik dihayati, mmg kna la kat batang idung kami brdua..ahaksss..mmg wirda ingn mnjadi wanita kerjaya dan lalink juga usaha mncari rezeki utk masa depannya..yg pntg kami sama2 usaha utk brjaya dalam rmhtgga kami..amin..sayang kamOo sayang.. so..wirda nak kongsi skit dgn korang smua..best kan??? Layannnnn…



Oh Kekanda
Jangan iri hati, Dinda naik pangkat lagi
Oh Adinda
Kanda mana dengki, malah Kanda support bini

Jadi Dinda mahu mengambil masa
Tapi Kanda mahu segera
Dinda ingin berjaya dalam kerjaya
Tapi Kanda mahu cahaya mata

Dinda belum bersedia
Kanda dah beria ria
Jadi yang mana satu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Oh Adinda, tolong jangan lekas curiga, lekas cemburu buta
Oh Kekanda, Dinda perlu berhati-hati, tak rela dikongsi

Kanda kerja overtime, terlebih masa
Itu yang Dinda harus berwaspada
Ini semua demi masa depan keluarga
Dengan Dinda atau sebaliknya

Kanda kerja malam
Dinda kerja siang
Jadi bila nak bertemu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Oh adiwira, dewataku, mari ikut cara Dinda
Oh Tun Teja, intan permata, mari ikut cara Kanda
Oh bagaimana? Bagaimana kita nak selesaikannya?
Apa keputusannya?

Oh Kekanda mari nyawa, kita cuba komunikasi
Oh Adinda mari sayang, kita cuba toleransi

Walau kita janji sehidup semati, kita berlainan
Kanda polar kutub utara
Dinda kutub selatan
Komunikasi, sikap toleransi, itu yang kita perlu
Tak perlu bertengkar
Tak perlu bermasam muka

Walau kita sering dengan cara masing-masing
Kanda yang Perdana
Dinda yang Utama
Kanda segalanya
Dindalah nyawa
Kita tetap bahagia bila bersama sama
Bahagia bersama
Bersama selamanya
Bahagia selama-lamanya

4 comments:

  1. tau x pa...st gi nak ckp ngn mr x kanda n dinda la...hahha..tobat dia gelak

    ReplyDelete
  2. hahhaha...aku pun nak gak la..ahaksss

    ReplyDelete

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~

~INILAH KEBAHAGIAAN KAMI~